φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Χριστός Ανέστη...μαγκιά Του!



226208-anast1.JPG

Διάλογος μεταξύ δύο νεαρών.

-Χριστός ανέστη,  ευχήθηκε ένας νεαρός σε φίλο του.
Σκέφτηκε λίγο πριν απαντήσει ο άλλος και τότε του είπε:
-Μαγκιά Του ...


Υ.Γ
Ναι μαγκιά του αναστημένου Χριστού, αλλά και μαγκιά όλων  των χριστιανών να πιστεύουμε στην Ανάσταση Του.
Μαγκιά μας είναι να πιστεύουμε σ΄Αυτόν, μαγκιά μας είναι να ελπίζουμε, μαγκιά μας είναι να πηγαίνουμε κόντρα στο ρεύμα της νέας εποχής.
Μαγκιά μας είναι να προσδοκούμε, μαγκιά μας να πιστεύουμε, μαγκιά μας είναι να πολεμούμε και ν΄αντιδρούμε ( είμαστε ακόμη ζωντανοί) και να στεκόμαστε αγέρωχοι και άτρωτοι πιστεύοντας στην Ανάστασή Του.
Αυτή είναι η ζωή του Χριστιανού, που η Ανάσταση του Χριστού του δίνει δύναμη και ορμή να συνεχίσει ακάθεκτος μέσα στην παγκόσμια κατοχή να δείξει  την αντίθεση του στην επιτηδευμενη απελπισία αλλά την πίστη του στην ελπίδα, στη ζωή και πάνω απ'όλα στην Ανάσταση.
Μαγκιά Του λοιπόν ...αλλά και μαγκιά μας.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας