φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Κάρτες έτοιμες για όλα,σιγά σιγά να "εξοικιωθούμε με το "φακέλωμα" ή να...αντιδράσουμε;

pathr saranths- karta.jpg
Την αντικατάσταση της αστυνομικής ταυτότητας με την πολυχρηστική "Κάρτα του Πολίτη" έχει προαναγγείλει η κυβέρνηση. Η κάρτα θα περιέχει σε ηλεκτρονική μορφή όλες τις λεπτομέρειες για τον κάτοχό της, οι οποίες θα είναι απαραίτητες για τις συναλλαγές του με το δημόσιο. Ανάλογη κάρτα μελετά να εισάγει και το Υπουργείο Οικονομικών, για τις οικονομικές συναλλαγές.
Οι λεπτομέρειες των αλλαγών θα συζητηθούν το απόγευμα σε κυβερνητική σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί για το θέμα το απόγευμα, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, και τη συμμετοχή των υπουργών Γ. Ραγκούση, Γ. Παπακωνσταντίνου, Χρ. Παπουτσή, Κ. Σκανδαλίδη, Ανδρ. Λοβέρδου και Λ. Κατσέλη.
Σε ό,τι αφορά την κάρτα του υπουργείου οικονομικών, θα είναι επίσης ηλεκτρονική και θα αναγράφει το ΑΦΜ του φορολογούμενου.
Οι αποδείξεις από τις συναλλαγές του θα "φορτώνονται" αυτόματα στην κάρτα και έτσι δεν θα χρειάζεται η συλλογή αποδείξεων. Μελετάται επίσης το ενδεχόμενο η ηλεκτρονική αυτή κάρτα να εκδίδεται από τις τράπεζες και να λειτουργεί ταυτόχρονα ως χρεωστική.
Όπως σημείωσε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, «η κάρτα είναι ένας τρόπος να εξοικειωθεί ο πολίτης με τη λογική της χρεωστικής κάρτας - που είναι διαφορετική από την πιστωτική - κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο, γιατί έτσι περνάμε όλο και περισσότερο στη μη χρήση μετρητών, που είναι απαραίτητο για το ελληνικό οικονομικό σύστημα».

 

ΠΗΓΗ

ΚΑΡΤΕΣ


8089prisoner_ball.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας