φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ -ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ -ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

 


Επειδή είναι πολλοί   εκείνοι που θέλουν  να υπογράψουν και είτε δεν έχουν  ίντερνετ είτε δεν θέλουν να  το χρησιμοποιήσουν   δημοσιεύουμε  την έντυπη μορφή της   "φόρμας" υποβολής  όπως την έχουμε   τυπώσει και μοιράσει σε όλη σχεδόν την Ελλάδα (τα πρώτα  40.000 αντίτυπα ήδη έχουν διανεμηθεί και σύντομα θα εκτυπωθούν και θα αποσταλλούν   υπερδιπλάσια  μιας και  συνεχώς οι εκκλήσεις  απο ενορίες και  Ιερές μονές  συνεχώς πληθαίνουν)
 

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

(ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 



ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ 


ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


 ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ  ΓΙΝΩ BARCODE

Υπογράφουμε και εκφράζουμε προς την Ιεραρχία και την Πολιτεία τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις μας όπως διατυπώθηκαν στην επιστολή του Π. Σαράντη Σαράντου καθώς και στο κείμενο της Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης (κάτωθι) :

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ
Όνομα


Επώνυμο


Επάγγελμα


e-mail
(σε περίπτωση που δεν έχετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να αφήσετε τα πεδία κενά)
Προσοχή δεν υποβάλλουμε ΠΟΤΕ δεύτερη φορά το ίδιο e-mail θα θεωρηθεί διπλοϋποβολή και θα απορριφθεί αυτόματα απο το σύστημα

Σχόλιο




Συμπληρώστε τα παραπάνω πεδία και στείλτε τη σελίδα αυτή στην ταχυδρομική θυρίδα :
ΤΘ 105
ΣΠΑΤΑ
Τ.Κ 19004







  • Α4τηση πρός τήν 9ερά Σύνοδο τΖς κκλησίας τΖς λλάδος.



  • Διακήρυξη πρός τίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας