φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ



27082_109484005734088_100000174666109_254820_2512540_n.jpg

Από  εδώ  το  είχαν  απ' εκεί  το  είχαν  πατήσαμε  την  πεπονόφλουδα  και  γονατίσαμε ...δεν  πέσαμε  όμως!
Συνηθίζουμε  να  λέμε  πάντα  πώς  φταίνε  οι  άλλοι  ακόμη  και  τα  μικρά  παιδιά ...θυμάμαι  έκανα  με  το  γιο  μου  ορθογραφία  και  μόλις  τελειώσαμε  και  του  σημείωσα  τα  λάθη εισέπραξα  το  εξής; < Δεν  φταίω  εγώ  το  βιβλίο  έχει  τα  λάθη. >
Είναι  ο  εγωισμός  του  νεοέλληνα, είναι  το  κυρίαρχο  ΕΓΩ  που  δεν  μας  αφήνει  άλλη σκέψη  παραδοχής  λαθών ...φταίνε  πάντα  οι άλλοι!
Δεν  φταίμε  εμείς  έλεγαν  οι  πράσινοι, φταίνε  οι βένετοι ...το  ίδιο  ισχύει  και  τώρα  με  τους  πρώην και με  τους  νυν ...φταίνε  πάντα οι  άλλοι!
Φταίμε  που  γεμίζουμε  τις  καφετέριες  μέρα  νύχτα, φταίμε  που  μέχρι  πρωίας  ξενυχτάμε ...πως  να  πιάσεις  δουλειά  μετά... φταίμε γιατί  δώσαμε  στους  αλλοδαπούς  την  οικοδομή  και  ένα  σωρό  κερδοφόρα  επαγγέλματα... φταίμε  γιατί  την  σταφίδα  από  την Κρήτη, τον κρόκο από την Κοζάνη, τα  βερίκοκα  από την Νάουσα, τα κεράσια  από την Έδεσσα  δεν  τα  μαζεύουν    Ελληνικά  χέρια ...τα  δώσαμε  κι΄αυτά και  όπως  ρώτησαν  νεαρό  στην  καφετέρια  <<τι  δουλειά  κάνεις >>;;   <<Χλιδάνεργος>>!  ήταν  η απάντηση  γελώντας
Μαχαιριά  στα  σωθικά  είναι  η  λέξη  αυτή ...χλιδάνεργος ...
Έτσι  καταντήσαμε  τον  νεοέλληνα, έτσι  ξεκίνησε  και  το  χρηματιστήριο πάλαι ποτέ  να  μην  μπορεί  ο  νεοέλληνας  ούτε  τα  ψώνια  του  να  κάνει, γιατί  πως  θα  μπορούσε  άλλωστε  έπρεπε  να  βλέπει  πως  πάνε  οι μετοχές  μην τύχει και  έρθει η   πτώση  και δεν  προλάβει να πουλήσει ...άλλη αρρώστια  κι' αυτή!
Και  ήρθαν  οι  πονηροί, οι  έξω  από  εμάς  μαζί  με  κάποιους εξ'ισου πονηρούς μέσα  από  εμάς ...και  βάλανε  το  πόδι  γερά  στον  τόπο.
Τι  μια  τους  έφταιγε  η  Εκκλησιά, την  άλλη  οι παρέλασεις, την άλλη  τα  βιβλία  και  τα  σχολειά, την  άλλη  η  σημαία...  και  πήρε  ο  κουτσός  κατήφορο  και  χάλασε  η  νεολαία  δεν  ξέρει  που  πηγαίνει και  οι  γεροντότεροι  ξεμάθανε  από  τα  σοφά  που  έλεγαν,  τώρα οι περισσότεροι λένε  ανοησίες ...χάλασαν κι' αυτοί!!!
Και  μπήκαμε  στην  ΕΕ, μας  έταξαν άλλο αέρα, μας είπαν  ότι  υπάρχουν  σαλόνια εκεί, δεν  μας  έδειξαν  όμως  τα  καρφιά  που  κρυβόντανε  κάτω  από  τους  ωραίους  καναπέδες ...άμαθοι λίγο  εμείς  τώρα  κάνουμε  τον  φακίρη... Ναι!
Όμως  δεν  μας  είπαν  ότι  υπάρχουν  και  λουριά , τα  περάσαμε  για  κορδέλες οι  καψεροί   ...μας  έδεσαν  μ' αυτά  και  τώρα  μας  τραβάνε ...
ΜΑ  όμως  ως  εδώ δεν  πάει  παραπέρα, μας  έταξαν  οι  μεν, μας  έταξαν  οι  δε ...χάσαμε  και  απ' τους  δυο ...δεν  ήταν  Έλληνες  αυτοί , δεν  ήξεραν  τι  κρύβει  ο  λάκκος ...;
Ήθελαν  να  μας  διασφαλίσουν  από  τον  εξ' ανατολάς  εχθρό  και  μας  έριξαν  στον  εκ  δυσμάς  χειρότερο φίλο...λέει!  Ήταν  αυτός  που  έκοβε με τσεκούρι  τα  χέρια  από τους  παππούδες   μας  στη Σμύρνη  που  προσπαθούσαν  να  σκαρφαλώσουν  στα  καράβια ...ποιος  τα  θυμάται  αυτά ...άλλωστε  σαν  συνωστισμός  έμοιαζε ...ααχ!  και  να  σε  είχα  από  μια  μεριά εσύ  που τα  έγραψες όλα αυτά ...και  ήταν  και η  γιαγιά  σου   η Σμυρνιά ...θα  τρίζουν  τα  κόκαλα  της δόλιας!
Άντε  μας  διασφάλισαν και  μας  αγκάλιασαν  οι  φίλοι μας οι Ευρωπαίοι ...ακόμη  και  στ' αγκάλιασμα  κρύοι  είναι  οι  ξεπλυμένοι ...και  μας  έδωσαν  Κονδύλια, κονδύλια, κονδύλια ...σαν τα  φοντάν  τα  μοίραζαν, όμως  μέσα  δεν  είχαν  σοκολάτα ...με  βιτριόλι  ήταν  ποτισμένα ..ήξεραν  αυτοί  τις  παρενέργειες ...ευκοίλια  μας  πήγε...ανεβητε  στα  υψη  το  imodium!
Και  δος  του  το  φοντάν, πάρτε  και  άλλο ...που  να  προλάβουμε  να  απορροφήσουμε  τα  προγράμματα ...μας  ρούφηξαν  αυτά
Και  ήρθαν  και  τα  sprend   να  και  τα  cd's  και  μάθαμε  και  ξένες  γλώσσες.
Και  ήρθαν  μετά  οι  συνεννοημένοι  οι  δικοί  μας ...μην  ακούτε  τι  λένε  μπροστά  στις  κάμερες  που  βρίζονται, πίσω  μας  χαίρονται  και  βιάζονται  ποιος  θα  ρημάξει  τον  τόπο  τούτο ...βλέπετε  λέσχες  είναι  αυτές  σε  κάποιες  είναι  μέλη ...δεν  πρέπει  να  τις  στενοχωρήσουμε ...ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝΕ!!!
Αλλά  κανονίζουνε  χωρίς  τον  ξενοδόχο ...ο  ξενοδόχος  στο  τέλος  θα  ζητήσει  τον  λογαριασμό ...ποιος  είναι ...  guess  who ...  φτου! μου  απέμειναν  και  τα  ξενόγλωσσα.

Αϊντε  πάμε  μπροστά  και  το  κεφάλι  μας ψηλά!


πηγή
Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας