φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Στην...επιτιδευμένη Οικονομική κρίση προωθείται η καθιέρωση της «Κάρτας του Πολίτη»

Την καθιέρωση της «Κάρταs του Πολίτη» προωθούν τα αρμόδια υπουργεία

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Την καθιέρωση της λεγόμενης Κάρτας του Πολίτη με την οποία θα διασυνδέονται ηλεκτρονικά όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου προωθεί η κυβέρνηση. Στην κάρτα θα ενσωματωθούν ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, αλλά και δεδομένα που έχουν σχέση με την υγεία του πολίτη.
Το θέμα συζητήθηκε στη συνάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου με τους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση.
Για το ίδιο ζήτημα η υπουργός Υγείας Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου δήλωσε στον ραδιοσταθμό Αθήνα 984 ότι στόχος του δικού της υπουργείου είναι στην Κάρτα να περιλαμβάνονται και στοιχεία για την υγεία του ενδιαφερόμενου, όπως για παράδειγμα η ομάδα αίματος, τυχόν αλλεργίες κλπ.
«Να μπορεί να έχει τα στοιχεία του, να πηγαίνει στο δημόσιο Νοσοκομείο, στο Κέντρο Υγείας όταν ολοκληρωθεί η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, να έχει όλα τα στοιχεία τα οποία είναι αναγκαία και απαραίτητα. Και να μην χρειάζεται ούτε γραφειοκρατία, αλλά επίσης να εξυπηρετείται και πολύ γρήγορα» εξήγησε η υπουργός.

πηγη
ΝΕΑ 22-04-2010



         
Το  Ελληνικό  Δίκαιο  υπήρξε  τόσο  ευέλικτο  που  παρέσχε  προστασία  ακόμη  και  στους  αντιρρησίες  συνειδήσεως  όπως  πχ θέσπιση  εναλλακτικής  θητείας  για  τους  μάρτυρες  του Ιεχωβά, με  το  νόμο  2510/1997. Οι Ορθόδοξοι χριστιανοί θα αντιμετωπιστούν με άλλο κριτήριο ως ταλιμπαν, ως φανατικοί; Μα και αυτοί υπερπροστατευονται στην χώρα μας.
Πρόσφατα η Ελληνική κρατική μηχανή μαζί με τους δημοσιογράφους  επέδειξαν ασύλληπτη (κατανόηση) προς το (διωκόμενο) μουσουλμάνο πρόσφυγα, που του κατάστρεψαν κάποιοι μια σελίδα του Κορανίου του.Ο Σουλτάνος κατακτητής μετά την πτώση της βασιλευούσης αμέσως μετά την διοικητική υπαγωγή της στην Τουρκική αυλή, έδωσε προνόμιο στον πατριάρχη  και γενικότερα στην ορθόδοξη εκκλησία και στους ορθοδόξους. Σήμερα οι ορθόδοξοι και το ορθόδοξο πατριαρχείο μας καταπιέζονται από την Τουρκική ανθελληνική εξωτερική πολιτική.
Όσοι δεν πάρουμε τις κάρτες του ΑΜΚΑ για λόγους χριστιανικής συνειδήσεως θα αντιμετωπιστούμε όπως και οι Έλληνες ορθόδοξοι στην Τουρκία και στο ορθόδοξο οικουμενικό πατριαρχείο; Θα καταντήσουμε(διωκόμενοι)ως μειονότητα στην πατρίδα μας; Μα η πατρίδα μας έχει επιδείξει αρίστη συμπεριφορά προς τις μικρές μειονότητες των μεταναστών μέχρι σήμερα, εν αντίθεση προς άλλα Ευρωπαϊκά κράτη που συμπεριφέρονται εντελώς απάνθρωπα στους οικουμενικούς μετανάστες.
Μάλιστα φτάσαμε στο έπακρο της ευαισθησίας προς τις μειονότητες μέσα στην πατρίδα μας .Φτάσαμε στο σημείο να απαλείψουμε όλοι οι Έλληνες το θρήσκευμα από τις ταυτότητες μας για να μην σοκάρονται και να μη στεναχωρούνται ,υποτίθεται, οι αδύνατοι και φτωχοί μετανάστες. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος έκανε τις λαοσυνάξεις για να αποφύγει την απόληψη του θρησκεύματος από τις ταυτότητες μας.
Τότε ο Ελληνικός λαός έδειξε έντονα ομολογιακή συμπεριφορά. Τώρα τι θα γίνει; Η κυβέρνηση έσπευσε να ανακοινώσει ότι έχουν πάρει τον ΑΜΚΑ άνω των 7.000.000 πολιτών. Είναι γεγονός ότι πράγματι στις πρώτες μέρες του Ιουνίου τα ΚΕΠ ήταν ασφυκτικά γεμάτα από τους πολίτες που ζητούσαν πανικόβλητοι τον ΑΜΚΑ. Δεν αναφέρουν όμως τα ΜΜΕ τις αντιδράσεις των πολιτών που έχουν σωστά ενημερωθεί και γνωρίζουν τι είναι ο ΑΜΚΑ.

π. Σαράντης Σαράντος


Jail.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας